Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

ΑΛΗΘΙΝΑ ΝΕΑ!!! MΠΟΥΜΠΟΥΝΟΚΕΦΑΛΕ...



-Μάνα, τι έπαθε η γιαγιά και κυκλοφορεί με το πιεσόμετρο κρεμασμένο στο μπράτσο;
-Πήρε την πίεσή της γιε μου.
-Ε, και; Για δεν το βγάζει τώρα από ’κεί;
-Γιατί τώρα λέει, που ξανάναι στη θέση της, θέλει να τη βλέπει συνεχώς.
-Την κακομοίρα τη γιαγιούλα μου…
-Ποια γιαγιούλα γιε μου; Παιδούλα έγινε πάλι! Μόνο 9.02 έχει. 
-Αυτό δεν είναι πίεση πια! Είναι το portal 902!

==================================

-Τι ακούς αγάπη μου με τόση προσοχή;
-Μετράω τους χτύπους τής καρδιάς σου, μωρό μου.
-Τι σύμπτωση! Κι εγώ το ίδιο κάνω με τη δική σου καρδιά!
-Πόσους μέτρησες μέχρι τώρα;
-Μα, 902 ακριβώς!!!
-Τι σύμπτωση! Κι εγώ τόσους μέτρησα σ’ εσένα! 902 ακριβώς!
-portal 902 οι καρδιές μας, καρδιά μου στο ίντερνετ!!!

=========================

-Γυναίκα, τι δουλειά έχεις στο ίντερνετ καφέ με την πιτσιρικαρία;
-Ουφ! Στο σφυρίξανε οι καλοθελητάδες;
-Λέγε για θά ’χουμε κακά ξεμπερδέματα...
-Ωχ καημένε, με τις υπερβολές σου!
-Ποιες υπερβολές μου; Ένα μήνα τώρα, κάθε απόγιομα ξεπορτίζεις.
-Μπα, κι εσύ τι κάνεις;
-Εγώ… Εγώ πάω στο καφενείο και παίζω κάνα ταβλάκι. Ενώ εσύ…
-Κι εγώ κάνω παρέα με δυο κοπελίτσες, αλλά δεν παίζουμε τάβλι. Εγώ τις μαθαίνω πώς να τα βγάζουν πέρα μ’ έναν μπουμπουνοκέφαλο σαν κι εσένα, κι αυτές με μαθαίνουν κομπιούτερ. Ικανοποιήθηκες τώρα;
-Τι να το κάνεις χριστιανή μου το κομπιούτερ;
-Να βλέπω το portal τού 902!
-Τι είν’ τούτο πάλι;
-Αμ ξέρεις και τίποτ’ άλλο από τάβλι και καναπέ; Ξεστραβώσου επιτέλους! Να διάβασε ΕΔΩ να μορφωθείς! Μπουμπουνοκέφαλε… 
www.902.gr

2 σχόλια:

  1. ΠΑΜΕ δυναμικά στην ενημέρωση στην αλήθεια όλοι μαζί ΠΑΜΕ τέρμα πια τα ψέμματα.τώρα πια δεν υπάρχει δικαιολογία,δεν ήξερα,δεν έμαθα,τι θέλεις να ανοίγει μόνος του ο υπολογιστής στο PORTAL toy 902?και αυτό γίνετε αρκεί να αντέχεις την αλήθεια που συμβαίνει γύρω σου και όχι ότι σου σερβίρουν τα κανάλια της συμφοράς και της απάτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Δεν υπάρχει δικαιολογία, για όσους ενημερώνονται από εδώ μέσα, να πουν πια δεν ήξερα...

      Για να λέμε όμως τα πράγματα πέρα για πέρα με τ' όνομά τους, έστω κι αν αυτό μάς κάνει μη αρεστούς, ούτε πριν δημιουργηθεί το PORTAL του 902, υπήρχε δικαιολογία...

      Όποιος δεν έτρεφε-τρέφει αυταπάτες, μπορούσε-μπορεί να ενημερώνεται και απ' το Ριζοσπάστη, ακόμη κι από εδώ μέσα.

      Καλή επιτυχία στο PORTAL του 902, καλή επιτυχία στους λαϊκούς ταξικούς μας αγώνες.

      Γειά σου Laura Pap

      ΑΝΕΡΓΟΣ και ΑΦΡΑΓΚΟΣ

      Διαγραφή